~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Thursday, July 15, 2010

~@~PeLiTa~@~



korang pernah dgr x lagu pelita by A.P.I???
msti pernah kn...

best kn lagu tu...
dulu aku xgile sgt pon kt lagu tu tp baru2 nie kwn aku asyik psg je lagu tu n aku pon terlayan sme gak...

kalu kite tgk lirik lagu tu ade maksud yg tertentu....

contohnye lagu tu menggambarkan tentang seseorang yg xprnah menyesal akan kehidupan yg dilaluinye..

lagu ini juga mengajar kita bhw kite xleh mudah mengaku kalah selagi blm mencuba...

cm dh jadi penganalisis lagu lak..hohoohohoho...

anyway jemput same2 menghayati lirik nie...

skema lak ayt...hehehehe



Lirik Pelita – A.P.I (OST Hooperz)
Tak pernah sesaat daku meragui
Apa yang telah daku temui selama ini
Tak pernah sesaat daku menyesali
Apa yang telah aku nikmati
Apa ku alami
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir


Tak pernah sesaat aku mencurigai
Apa yang telah aku kecapi setakat ini
Tiba saatnya kan ku tangisi
Pada yang pergi takkan kembali
Kembali lagi
Selagi hayat dikandung badan

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Kan ku pancarkan cahaya seperti pelita
Ke serata dunia yang gelap gelita
Sehingga hembusan nafas yang terakhir

Selagi jasadku belum terkubur
Selagi tubuhku belum ditimpa uzur
Pantang datuk nenek moyangku berundur

Takkan ku menyerah kalah walau mimpiku musnah
Harapanku hancur sayapku patah
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke seluruh dunia
Akan ku pancar cahaya seperti pelita ke serata dunia
Seperti cahaya


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...