~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Thursday, May 23, 2013

~@~ Membisu Sebab Semua Tu Kerja ALLAH ~@~

melihat rakan-rakan yang bakal menamatkan zaman bujang terdetik juga di fikiran aku..bila pulak giliran aku..

ada kawan aku tanya kau pulak bila..? dan selalunya aku tak dapat nak menjawabnya..aku akan diam membisu..

aku membisu sebab aku tak tahu nak cakap apa..
aku membisu sebab aku tak tahu bila tarikhnya..
aku membisu sebab aku tak tahu siapakah yang bakal menjadi teman hidupku..
aku membisu sebab aku tak tahu sama ada aku kahwin atau tak..

sebab...

aku tahu bahawa siapa jodoh kita, bila kita kahwin, bila ajal kita, rezeki kita, anak berapa, kerja apa nanti semua tu kerja ALLAH...
semua tu rahsia ALLAH ! 


SubhanAllah kerdilnya diri ini asyik bertanya je persoalan tu..sepatutnya berdoa dan berserah semuanya kepada ALLAH sahaja..
ALLAH akan memberikan yang terbaik dalam hidup kita..percayalah !






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...