~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Monday, December 2, 2013

~@~ Matang ~@~

matang?
sejauhmanakah kematangan itu?
mungkin orang nampak kita tak matang tapi mereka tidak boleh terus menuduh tanpa bukti yang kukuh.
aku mempersoalkan, sejauhmanakah kematangan itu?
mungkin mereka nampak aku tidak serius tapi tidak boleh mempertikaikan sejauhmana kematangan aku.
satu saja yang perlu tahu,
aku jenis berfikir jauh ke hadapan. setiap perkara yang berlaku, aku akan fikir kebaikan dan keburukannya.
bukan jenis mengambil mudah sesuatu perkara.
bukankah itu menunjukkan kematangan?
persoalannya, sejauhmanakah kematangan itu?
maaf.
anda tidak boleh mempertikaikan sejauhmana kematangan seseorang itu.
selamat malam dunia.
aku perlukan kekuatan untuk meneruskan kehidupan ini.
perlukan ruang untuk menjadi lebih matang. 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...