~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Wednesday, April 28, 2010

AkU BenGaNg....!!!!!


kenapa aku selalu je dipulaukan oleh rakan2ku...time susah je mntak tulun kte, bile time senang lupa kite...hmmmmm...dh byk kali aku jmpe sesetengah manusia yg perangai mcm tu sejak zmn sekolah lagi...bkn nk kta aku ni baik sgt ke ape tp apa yg mereka buat kt aku dh melampui batas...aku tau la ak xseberapa kalau nk dibandingkn dgn mereka...at least hargai la ak as your fren beb..!!!

myb ini ujian dr Maha Kuasa...aku terima seadanya sebab sebagai manusia kite mmg selalu melakukan kesilapan...aku redha Ya Allah..jikalau aku wat salah,maafkan aku kawan2..aku tau aku tak sempurna..

bak kata lagu akim "aku bosan dgn sikapmu...aku rasa buang masa"
aku rase la lebih baik aku cari kwn lain je...buang mase je menangis memikirkan kwn2 yg mcm tu..abiskn air mata aku je..baik aku cari kwn yg lebih menghargai dan sentiasa bersama aku susah dan senang...betoi x???

p/s berkawan biar beribu,bercinta biar satu...!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...