~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Friday, April 30, 2010

~@~SeMuA TeNTaNg KiTa~@~


helo sume,aku ade sesuatu nk kongsi ngn korg sume...actually lagu "semuanya tentang kita"by p
eterpan mmg dh lame aku suke...ianya mengenai ikatan yanag terjalin antara satu sama lain..xkesah la antara kekasih ke,sahabat ke,famil
y ke...sume boleh...lagu ni juga mengenai kenangan kita bersama insan2 tersayang..tp aku nk tujukan lagu nie untuk sahabat2 aku
terutamanya untuk kwn2 kampus,kwn2 sekolah dan sebagainya...korg memang yg terbaik wa
laupun kadang-kala ada je sedikit ketidakfahaman...ye la,setiap manusia di bumi Allah nie kn
selalu melakukan kesilapan..kita xsempurna s
ahabat2ku...aku hanya manusia yang hanya mampu memohon maaf...maafkan la aku
andai aku yg bersalah...sesungguhnya aku tidak pernah menyesal berkawan dengan kalian...korg
maafkan x???
sekarang jom kita lihat lirik lagu nie dan cube memahaminya...boleh
x???huhuhu
Waktu terasa semakin berlalu
Tinggalkan cerita tentang kita
Akan tiada lagi kini tawamu
Tuk hapuskan semua sepi di hati

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa

Teringat di saat kita tertawa bersama
Ceritakan semua tentang kita

Ada cerita tentang aku dan dia
Dan kita bersama saat dulu kala
Ada cerita tentang masa yang indah
Saat kita berduka saat kita tertawa



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...