~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Tuesday, March 1, 2011

~@~Wow Seksinya Kamu..!!!~@~

salam semua...
dah lama aku tak update entri kan...maklum la busy cikit buat assignment..hari jumaat ni nak submit lagi satu...
adoiii serabutnye...!!!

kisah kali nie bertajuk "wow, seksinya kamu..!!!"

bendera TOT

hujung minggu lalu aku ditugaskan sebagai pegawai padang untuk Temasya Olahraga Tahunan (TOT) kali yang ke 37 kat stadium USM...kira macam sukan sekolah la tapi yang
ni peringkat U..
3 hari ok aku berkampung kat stadium tu...
dah la cuaca agak baik untuk jemur kain...
memang sunburn la muka aku sekarang nie...

markah..!!!

tugas aku masa hari sukan tu sebagai perlepasan...
kira macam tolong orang yang tembak pistol mase acara larian nak bermula tu...
tak paham ke???xpe2, buat je paham yek...
aku nak terang secara detail pon payah kot...
xpe2, PM i nanti ok...!!!

maskot ini sesat..!!!

oleh kerana tugas aku ni agak tak mencabar dan banyak berehat, so aku amik mase yang ada dengan meng"usha" para atlet yang gagah perkasa lagi macho...huhuhu mesti korang kata aku gatal kan...
ahhh aku peduli ape...
macam korang tak penah tengok mamat hensem lalu depan korang...
memang cuci mata jugak la tengok atlet-atlet 2..
terutamanya dari
usm kejuruteraan dan usm kubang kerian...
gile gatal aku...hahahaha

kegarisan sedia mula..!!!

tapi yang aku tak berape nak puas hati bile ada sesetengah atlet ni pakai seluar atas lutut..
weiii aurat ok...
korang dok kecoh kutuk pompuan tak pandai jaga aurat..
abis korang tu bile bersukan gile seksi...
ciap pakai boxer pon ade,
legging la...seksi tahu tak..!!!
abis batal puasa aku...
eh jap2, aku puasa ke hari tu???
ahhhh yang pasti seluar korang tu memang sangat ketat dan pendek...bernanah aku tengok....(errr abaikan ayat disebelah)

terjun dalam air semua...

masalahnya kalau korang pakai boxer, legging akan membuatkan korang menang takpe jugak..tapi kalah je...
cuba la korang pakai sopan-sopan sikit macam kawan aku sorang tu...
dia pakai seluar track je tapi menang nombor satu ok dalam acara lompat kijang...
ohhh lupe pulak dia tu agak warak..imam masjid kot..
mana-mana awek nak ngorat kawan aku tu PM aku ok...kena interview dengan aku dulu taw...
ok la, sampai sini dulu...korang tengok la gambar-gambar masa TOT hari tu...

den xsabar nak larik dah...!!!

bapak helang yang penyayang...!!!

2 comments:

Nurul Jannah said...

tomei bpk helang 2....hohoho

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

bapak helang yg penyayang kot...hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...