~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Friday, April 15, 2011

~@~sebab kenapa malas study~@~

tetibe tengah aku baru feel nak study..(sbb byk main je), member aku bernama datin usha ditingkap bilik aku yang mengadap kafe dan berkata....

datin: wei, tengok tu...bestnye study dgn boypren..baru semangat nak study..xde ngantuk...ko cari la sorang...untuk teman study...

aku : ooo patut la aku xsemangat...rupenye xde sumber aspirasi dan xde orang nak teman....nak buat camne...hurmmm
(ayat dialog telah diedit ikut rasa)


baru aku tahu punca kemalasan study aku....xde sumber aspirasi rupenye....ish3 patut malas tahap gaban...sempat lagi nak update blog nie...woiiii study la woiiii...

ok la, aku chaww dulu...itu je....bye2...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...