~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Tuesday, May 31, 2011

~@~Lelaki ajak keluar???tak semestinya serius..~@~

baru aku perasan sejak akhir-akhir nie entri aku asyik sedih je...

Xpe2, kali nie aku nak kongsi satu teori baek punye kat korang semua...

Tahukah korang kalau seseorang lelaki itu mengajak korang keluar tak bermaksud dia mempunyai perasaan kat korang...

Betul wei...kawan aku (lelaki) sendiri yang cakap macam tu kat aku...

Sebenarnya mereka bukan betul-betul suka kat korang pon kalau dok ajak korang keluar makan atau tengok wayang ke...

mereka sebenarnya saje je ajak korang keluar sebab dia bosan xde sape nak temankan dia...

Ye la, kawan-kawan semua dok berkepit je dengan aweks2...

So, dia pon cari la mangsa untuk jadi peneman pergi tengok wayang, makan, shopping dan sewaktu dengannya...

Pastu bile dah keluar, mula la korang berperasaan syok sendiri kan kan...

Macam aku tak tahu...hahahaha...

Lepas tu, bila lelaki tu dah xnak keluar dengan korang, atau pun keluar dengan awek lain, mula la korang kata dia buaya la, curang la...tacing sana tacing sini...

Korang kena tahu yang sebenarnya lelaki ni tak semestinya keluar dengan korang bermaksud dia serius dengan korang...

mungkin ada sesetengah lelaki memang serius tapi ada juga yang tak serius...

ye la, kadang-kadang, awek mereka jauh dengan mereka...

so, mereka cari la spare part...paham x???


Maka, girls….korang kena ingat…jangan jual murah sangat...

dan jangan cepat perasan...

aku tahu, perempuan memang sangat cepat perasan bila ada lelaki yang mereka suka take-care akan mereka...

ya, saya pon perempuan gak..saya paham...

tapi kena ingat, kadang-kadang mereka tak serius dengan kita...

so, please jual mahal cikit...lelaki suka tau girls yang jual mahal nie...sebab kata mereka, itu cabaran...!!! Hahahaha...

well,lelaki kan suka cabaran...

so girls, buat la lelaki rasa tercabar sikit...hahahaha!!!!

lepas nii tips untuk lelaki pulak...10 ciri lelaki yang perempuan suka...ahakssss....gedik pulak...dushhhh...!!!!!

p/s: aku rasa aku kejam la dengan lelaki....errrrrrrrrrrrr...mintak ampun lelaki sekalian!!!!

2 comments:

Jannah Jonet Will Love You Forever said...

saya nk tnye..npe sjk akhr2 nie semua tntg cnte....pelik 2...hhohohoo

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

errrrrr.....besa r....i kn dr.love...hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...