~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Monday, October 11, 2010

~@~KeM~@~



entri kali nie pasal kem pulak...
rasenye korang sume mesti pernah pergi kem kn??(angkat tngn spe xpernah pergi)
aku mmg suke kalu dpt pergi kem...bkn ape,memang aku berminat pada aktiviti lasak cmnie...
pantang ade peluang ckit memang aku join....
bkn ape, camping kan baek tuk kesihatan selain dpt pengalaman baru...betoi tak???
pastu dpt lak g tempat yg ade pemandangan yg cantik n ade air terjun yg mengalir...perghhh lagi best la...
kalu pasal kemudahan kt dlm kem tu xyah dok cerita la..comfirm kategori A+++++++ punye...
nama pon kem mesti la kena ade suasana kem...


sepanjang aku hidup la, ade la beberapa kem yg aku pernah pergi...
antaranya:
1) kem kepimpinan pengawas sekolah mase form 5 kt area perak(lupe lak name tempat 2)
2)kem tuk persatuan beruniform mase form 5 kt tempat org asli
3)kem kepimpinan pengawas ag mase form 6 lak kt batu gajah
4)kem pimpin siswa kt palas kt kedah(time nie dh jadi budak U)
5)kem under desasiswa kt teluk bahang area penang
6)kem BTN kt ulu kenas(nie lak tuk program PPSL)
7)kem kepimpinan SPR kt puncak briss, kedah(yg nie baru je lepas)

sebenarnye ade ag tp aku dh lupe lak...nie antara yg aku ingat la...
setiap kem yg aku pergi mesti ade pengalaman yg berbeza, menarik n ade fungsi yg tersendiri berdasarkan motif kem tu dibuat...

tentang kem yg aku baru pergi nie lagi menarik dan aku akan story kt entri akan datang...hohoho (kasi suspen cikit)


p/s: saye memang suke pergi kem n xpernah kena gigit pacat selama saye bercamping...huhu


4 comments:

cHoCo lOvErS said...

saspen la sgt.......
cpt la story...
x sabo nk dgr dh ni..

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

lek lu...nk story la nie...kena amik mood dlu...huhuhuhu

NurKasih Yusoff said...

pehhh...tuu je...aq ingat benda tadi...story more lh sikit...apa yg hebat kem terbaru nii..huhu

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

aku dh story ape...bce la entry tbaru aku yg tjuk die "kem sprusm"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...