~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Friday, October 15, 2010

~@~LaGu WaJiB TiMe KaRoK~@~



hellooooooo sume...!!!!!
ari 2 aku g jejalan ngn kwn aku kt area penang...
sebenarnye nk cari kaspersky sbb dh expire day...
pas je dh dpt beli aku ngn kwn aku boring xtaw nk wt ape...
so, kteorang pon bercadang nk karok...huhu
kami mmg suke bab2 nyanyi nie wlaupon suare xbape nk sedap...
mase nk pilih lagu punye la jenuh mencari lagu nk nyanyi n terjumpe lagu amy mastura..tajuk die "siapalah aku"...pernah dgr x???nie lirik lagunye:

siapalah aku ini
Yang ingin memetik cintamu
Siapalah seadanya
Diriku di sisimu

Kau punya segalanya
Sedangkan aku insan hina
Hidupku penuh dengan kisah duka
Antara kita jurang nya berbeza

Biarlah usahlah
Bermain dengan api
Kelaknya terbakar sendiri

Biarlah tersimpan
Segala perasaan
Rahsia hatiku terhadapmu
Siapalah aku


lagu nie agak slow n touching....
kwn aku kata mse aku nyanyi meremang bulu roma die sbb touching gile lagu nie...atau suare aku sedap sbenarnye????haha

tapi aku ade satu lagu wajib time karok...lagu tu ialah bertajuk tradegi oktober nyanyian awie...
perghhhhhh lagu tu memang sempoi la..dpt pulak time nak tarik lagu tu lagi la sedap....sebenarnye lagu yg lame2 nie mmg sedap kalu nk karok sbb ade value....lagi satu aku mmg suke nyanyi lagu awie sbb sesuai kot ngn suare aku..tettttttttttttt
ye la, kalu lagu ct mesti fail punya la...
ape2 pon,aku memang suke karok...huhuhu

suara saye lagi sedap drp suara giant...haha

p/s : teringin nk nyanyi lagu hidustan pulak...

2 comments:

tsha said...

i pun suke nyanyi jugak le..

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

taw la suare sedap...cittttt...!!!huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...