~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Saturday, October 2, 2010

~@~PerLu Ke???~@~



amaran..!!!!
entry kali ni berbaur bengang ckit yek...
sile bace dengan kuat sekali...(men2 je)

sejak dua menjak ni aku pnye feeling xbape nk betoi la...kejap ok, kejap ko...
mcm2 hal, mungkin tension assignment byk kot... assignment?? apekah itu???warghhhhh!!!!!

selain tension ngn assignment, aku gak tension ngn manusia2 tersebut...
sape manusia tu???
bairlah rahsia...huhu cm ct lak...
eh, ni entry bengang ke entry suke nie???
jap2, aku compius lak...


ok2, back to the story,
mmg aku agak bengang la ngn segelintir manusia nie ngn organisasi dorg la...
taw la jwtn korg besar...aku org bwhn je...
xyah la bile aku kata nk keluar parti korang bagi denda lak..
kalu denda bg kepsi ke orait gak, ni denda wang pulak...
duit tu...ingat aku cop duit ape???
kalu setakat sekupang dua ok lagi..
ni smpai nk dekat 50 rnggt...
alasannya sebab aku dah setuju nk masuk parti dorg sebelum nie n utk duit bju serta kursus...
apekah itu???
perlu ke masuk sekali semua 2??
kalu setakat duit baju parti korang tu orait lagi la sbb leh gak pkai atau smpan wt kenangan TAPI kalau sampai duit kursus pon kene byr ape cerrr beb??


MASALAHNYA GUA XPERGI OK??
N GUA NK TARIK DIRI OK???
PERLU KE BAYAR SEMAHAL ITU??
ATAU PARTI KORANG TU XCUKUP DUIT??

xpe la, aku MEMANG suke wt amal jariah nie...
xpe la, aku bayar nanti..
sebab xbaik berhutang...
errr, itu hutang ke???
ade aku kata aku nk ke???

perlu ke semua ini??
ingatkan senang la
rupenye susah.....


akhir kata, ade aku kesah ke?????

2 comments:

cHoCo lOvErS said...

x pe bwk bersabar sya....jgn tnsyen2...amal jariah 2 bekalan utk akhirat kt kan...

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

huhuhu....xtensen tp bengang je...
xpe la nk wt cmne...ko pn taw kn "organisasi" 2 mmg suke gne duit byk kn...redha ke la...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...