~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Saturday, February 12, 2011

~@~Pokok dan Konflik~@~


salam semua...
entri kali nie nak story tentang pokok dan konflik...
mesti korang pelik ape yang aku dok merepek nie...
sebenarnye aku pon xtaw ape aku merepek nie...

xpe2 aku nak story gak...

mesti korang pernah berkonflik kan??
tipu la kalau tak pernah...

konflik dan pokok sangat berkaitan sebab kalau kita nak selesaikan konflik sepenuhnya kita kena tebang pokok tu sekali dengan akarnya...
jangan keliru semua...
sebenarnya aku cuba kaitkan teori konflik dengan pokok...
macam yang lecturer aku ajar..
kalau kita tak bawak keluar akar pokok sekali maknanya konflik itu masih tak selesai lagi dan pokok tu akan mula bertunas...
sebab akar adalah punca konflik..
jadi konflik akan datang semula...
fuhhh, penat cerita pasal konflik...
sekali sekala cerita pasal ilmiah la pulak....
ape??korang boring dan xpaham???
xpe2, jgn pening-pening...
kalau korang pening aku lagi pening...
ok, sampai sini je entri pokok nie...
tata...

p/s: entry ilmiah ade org baca ke???ade aku kesah...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...