~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Tuesday, February 8, 2011

~@~Stop Dreaming...no more tido-tido~@~

sebenarnya aku tersangat la busy menyiapkan assignment yang semakin lama semakin bertambah tu...
so, aku malas nak tulis panjang-panjang & malas nak buat cerita melalut....(lain kali aku story merepek lagi)

sebenarnye nak letak klip video tapi tak boleh letak la pulak...adesss

maka aku letak la kata-kata semangat kat entri nie sebab kalau letak gambar aku banyak-banyak mesti korang nak muntah tengok pulak kan...huhuhuhu

kata-kata semangat untuk berjuang buat assignment...jgn selalu tidor....!!!

i think.......i can do it but....warghhhh so sleepy...

cari la ilmu semua.....(insaf sekejap)

sekarang muka aku dah jadi macam nie...warghhhhh

ok sampai di sini saje...

nak sambung buat assignment nie...

tata.....zzzz krohhhhhh alamak tertidur pulak....

p/s:xtido malam la jawabnye....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...