~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Sunday, January 16, 2011

~@~JaM tAnGaNkU MaMpUS pULaK~@~

kali nie kite nak cerita psl jam tangan pulak....

sepanjang aku hidup nie mmg byk jam tgn yg aku dh pakai...

macam2 jenis dan macam2 kaler...

semuanye berharge 10ringgit je...

tapi yg bermasalahnye bile jam2 tersebut cepat je rosaknye...mybe sebab murah kot..

koleksi jam tgn rosak (byk lg sebenarnye)

yg nie aku punye jam tgn yg dah rosak...

yg nie adik aku punye lak...

tapi yg aku hangin nie bile ade satu jam nie xsampai sejam baru beli dah rosak...adoiii..!!!!

belum rasmi lagi dh rosak...ape cer nie....ikut hati nk je hempas jam tu ke lantai...

tapi ape kan daya terpakse jua aku menerima hakikat yg jam tu dah rosak...

fuhhh, melayang 10rnggit aku...

nie la dia jam yg xsampai sejam dh mampus...

tapi nasib baik la ade satu jam yg bertahan sampai sekarang...

lame jugak aku pakai sampai dah nk terputus tali jam 2...

mintak2 bertahan la lame cikit....amin...!!!!

jam kuning kesayangan saye walaupun dah buruk..

p/s : suke jam yang pelik...!!!

2 comments:

NurKasih Yusoff said...

amboi banyaknya jam tangan cik adik...heheh..beli lah baru sha..murah2...1 rm10...hehehe

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

hohohoho.....simpanan dr zmn mude2 ag....ko la tulun belikn...bkn mhl pon...rm10 je...huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...