~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Thursday, January 13, 2011

~@~STaTeMeNt TeNgAh MaLaM~@~

seperti biasa la kawan2 aku akan datang buat lawatan ke bilik aku...
macam-macam kami gosip....

gosip pasal artis la, pasal fasha sandha berbikini la, pasal ana raffali menang AJL la, pasal xpuas hati dengan org la, pasal assignment yg nak kena antar la...
dan macam2 lagi la...
kalau boleh semua cerita nak sumbat sekali...

dalam dok kepoh bergosip-gosip tetibe tercerita la pulak pasal kawen hohoho...(aku memang suke topik nie)

dan entah macam mana tetibe terkeluar pulak statement macam nie...!!!!

"SAYA MENCARI CALON SUAMI BUKANNYA CALON PAKWE"

perghhh, dh macam statement artis pon ade.....huhu

dan dengan pantas dan tangkasnye kawan aku telah post kn kata2 tersebut dalam fb...(semangat betoi yek)

statement kami...

p/s : statement kawan saye lagi logik....!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...