~@~BiArPuN JaLaN Itu PaNJanG KiTa AkaN MeReNtASiNyA PeRLaHaN- LaHaN~@~

Wednesday, January 5, 2011

~KaSuTkU TeRpUtUs TaLinYa~@~


kasut purple saye...!!!!

kasut oh kasut.......!!!!!!
entri kali nie nak cerita pasal kasut pulak...
sebenarnya aku baru je kehilangan sepasang kasut yang sangat comel buatan tesco hari tu...

mesti korang pelik apa yang aku merepek nie kan...
tak pe, aku cerita kan dari mula2 lagi...

semua terjadi apabila aku membeli sepasang kasut yang berkaler ungu kat tesco extra belakang hostel aku...
kasut nie baru je aku beli ari sabtu lepas n yang membuat aku tertarik nak beli sebab kasut nie bagi aku nampak tinggi sikit...huhuhu

memang aku semangat la nak pakai kasut nie...
setiap kali pergi kelas atau jalan2 mesti pakai kasut nie....
nak dijadikan cerita, semalam aku ngan kawan aku berjalan la di tepi jalan nak pergi kelas....
sedang kecoh-kecoh dok bergosip tetiba kasut aku putus lak...adoiiiiii...!!!!
selamat kami berjalan tak jauh dari hostel, pastu berpatah balik la kami ke hostel...
nasib baik kawan aku baik hati nak teman aku tukar kasut walaupun ada kelas lepas tu...
terima kasih yek temankan sahabatmu yang kecewa dengan kasut barunya...waaaaa

xdapat nak pakai dah...!!!

tapi serius aku memang agak terkilan dan kecewa ngan kasut baru aku sebab aku baru je tak sampai seminggu beli n harga kasut tu mahal kot...dalam 15ringgit...melayang duit aku...!!!!

lepas nie tak nak dah beli kasut macam tu lagi...huhhhhhh....
nak pakai selipar jamban je lagi bagus....

ke tong sampah la jawabnya...!!!

p/s: nak pakai terompah p kelas ok x???

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...